2015. április 14., kedd

Kezdjük az elejétől

Gondolkodtam, és végül döntöttem. Akármennyire is kellemetlen ez nekem, de ezt a novellát/kis történet egyelőre itt, a második résznél, félbe hagyom, és szüneteltetem. Muszáj, mert ez így, ahogy van, nem jó. Súlyosan átírásra van szükség ahhoz, hogy élvezetesebb, értelmesebb és olvashatóbb legyen, mert így nem az. Jobban át kell gondolnom és kidolgoznom.
Azért jutottam erre a döntésre, mert látszólag megakadtam a folytatással. Amit eddig megírtam a harmadik részből, és ahogyan az első két részt vissza olvastam... úgy ahogy van, nem találtam helyének való. Összecsapottnak találtam... sőt mi több, így visszaolvasva arra döbbentem rá, hogy nem is így akartam én ezt elkezdeni s leírni. De mégis így kezdtem el írni. Ami hiba volt a részemről. És, hogy jóvátegyem, és helyrehozzam, úgy gondoltam, átírom amíg át nem írom a  'történetet', addig az első és a második részt is leveszem - mivel azt is át kell írnom -, és helyette egy 'Már' régebben, megírt 'kis történetet' fogom majd feltölteni, részekként. Kárpótlásként. :/

Őszinte bocsánat kéréssel tartozom nektek, hogy ilyen helyzetbe kevertem magam ezzel a történettel. Magam sem hittem volna, hogy így járok vele, de aztán mégis. Amit nagyon sajnálok is.

Az előbb említett 'kis történet' tartalmát, a bal oldal sávban, a chat fölött már olvashatjátok is... Az első részt pedig, holnap avagy holnap után, csütörtökön hozni is fogom.

Addig is kívánok nektek további szép estét, és hetet!

Samantha Carter
Dóry

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése